۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۱۸

فرماندار دهاقان:

بهره‌برداری از ۲۵ پنل خورشیدی طی ایام الله دهه فجر در دهاقان

بهره‌برداری از ۲۵ پنل خورشیدی طی ایام الله دهه فجر در دهاقان

دهاقان - فرماندار شهرستان دهاقان گفت: مرمت و بازسازی قنوات دهاقان و بهره برداری از ۲۵ پنل خورشیدی از مهم ترین پروژه های مورد افتتاح در ایام الله دهه فجر در شهرستان دهاقان است.

علی جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بزرگداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی ایران و تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: به مناسبت این ایام پربرکت برنامه‌های متنوعی همراه با جشن‌هایی در سطح شهرستان دهاقان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های شهرستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی تاکید کرد: افتتاح کارگاه طیف صنعت فولاد شرکت لوله سازان زاینده رود، ساختمان کلینیک تخصصی icu - cc و خانه بهداشت روستای علی آباد جمبزه در دستور کار قرار دارد.

وی عنوان کرد: شبکه برق آستانه، کارخانه خوراک آماده طیور شهرک دهاقان و توزیع و بهره برداری از ۲۵ پنل خورشیدی نیز از دیگر برنامه‌های افتتاحیه در این ایام است.

جمشیدیان گفت: هم‌چنین زیرسازی گردنه دشتک، کارگاه ریسندگی دهاقان، گلخانه سبزی و سیفی، پرورش بوقلمون، مرمت و بازسازی شبکه و کانال آب شهر گلشن، بهره برداری از آبیاری کم فشار مزارع، مرمت و بازسازی قنوات و سامانه پایش تصویری روستاهای دهاقان از دیگر پروژه‌هایی است که در این ایام مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی اذعان کرد: اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، اجرای نشست بصیرتی در ۴۳ کانال، همایش تبیین گام دوم انقلاب و برگزاری شب شعر انقلاب هم توسط ادارات سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان دهاقان افزود: برگزاری مسابقات والیبال، فوتسال جام فجر با حضور ورزشکاران و ورزش دوستان دهاقانی و همراهی اداره ورزش و جوانان در حال برگزاری است.

وی اهمیت دادن به امور فرهنگی را لازمه یک جامعه دانست و اذعان کرد: برنامه‌های فرهنگی از جمله اجرای طرح امنیت پایدار، کارگاه سبک زندگی، مسابقه قاسم فجر آفرین، آغاز سلسله نشست‌های جهاد تبیینی و افشاگری با همکاری همه ادارات اجرا شده است.

کد خبر 5417761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha